Nieśmiertelni ~ Kolebka Upadłych Aniołów
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Forumowe ABC

Go down 
AutorWiadomość
Nate
Nieumiarkowanie
Nate


Posts : 22
Join date : 10/04/2015

Forumowe ABC Empty
PisanieTemat: Forumowe ABC   Forumowe ABC EmptySob Kwi 11, 2015 5:32 pm

Syntetyczna krew
Syntetyczna krew jest to specyfik stworzony przez naukowców specjalnie na potrzeby wampirów. Powstał w celu wyeliminowania z wampirze diety krwi zwykłych śmiertelnych poprzez dostarczenie im wszystkich potrzebnych do życia składników, tyle że wytworzonych sztucznie na podstawie analizy składu ludzkiej krwi. Jest on dostępny w prawie wszystkich barach i sklepach za okazaniem specjalnej karty, którą posiadają tylko wampiry. Jest to swego rodzaju zabezpieczenie przed ciekawskimi tego napoju śmiertelnikami, którzy nie maja do niego dostępu i nie wiedza, czym tak naprawdę jest owa czerwona butelkowana ciecz, którą co jakiś czas ktoś zamawia. Również pracownicy barów i sklepów nie wiedzą, co sprzedają i dlaczego transakcje odbywają się dość dziwny sposób. Jedyną wadą sztucznej krwi jest to, że nie smakuje ona tak jak ta prawdziwa, przez co niektórzy osobnicy rasy krwiopijców niechętnie po nią sięgają.

Postacie specjalne
Czym jest postać specjalna? Są to postacie w których role najczęściej wciela się NPC (postać uniwersalna) i są one tworzone w konkretnym celu. Każda postać specjalna ma przypisane konkretne zadanie i aby je wykonać może "wcisnąć się" w dowolnym momencie fabuły i odpowiednio ingerować w jej przebieg. Postacią specjalną mogą być np. członkowie Rady o ile zażyczy sobie tego gracz. Postacie specjalne mają także specjalne rangi, które odpowiadają wykonywanemu przez nie zadaniu, nawiązują do celu istnienia tejże postaci. Rangi mogą być wymyślane przez userów, ale także narzucone przez administrację. Postacie te mają ubarwić nieco fabułę, wyrwać się spoza ram stworzonych dla normalnych userów, dodać coś co zatrzęsie całą akcją (oczywiście o ile zgodzi się na to administracja). Ponieważ postacie specjalne posiadają neutralny kolor ich właściciel może wybierać ze wszystkich, nawet zablokowanych ras. Dozwolone jest także wprowadzenie nowej, własnej rasy, odmiennej od tych przeznaczonych w fabule Kolebki. Wszystko zależy od waszej kreatywności i od tego, co chcecie tu ze sobą wnieść.Kiedy robi się kartę na postać specjalną należy oznaczyć to w tytule posta wpisując tam litery "P.S."Przed stworzeniem postaci specjalnej należy uprzednio skontaktować się z administracją w celu omówienia wszystkich detali z nią związanych, aby potem nie było problemów, kiedy nagle administrator powie, że postać jest przesadzona i nie zgadza się, aby coś takiego na forum istniało.

Przemiany
Każdy już pewnie wie, że na forum, fabulernie możliwe są przemiany jednej rasy w drugą, które dokładnie zostały opisane w tym temacie. Nie zostały tam jednak opisane wszystkie aspekty przemian. Nie chodzi tu a zmiany fizyczne wiążące się ze zmianą w inną rasę, ale o zmiany w psychice postaci. Możliwe jest, że po przemianie istocie pozostaną pewne cechy, zachowania bądź przyzwyczajenia, które normalne są dla przedstawicieli jego poprzedniej rasy, które znacznie się nasilają bywając niekiedy uciążliwe. Na przykład dawnemu zmiennokształtny będzie chciał nadal jeść surowe mięso a dawny wampir nie będzie uciekał przed słońcem, które stanie się dla niego jeszcze bardziej drażniące. Wszystkie fanaberie związane z przemianami i psychicznymi zmianami zależą tylko i wyłącznie od inwencji właściciela postaci i jego pomysłowości. Oczywiście nie możliwe jest, by po przemianie komukolwiek pozostały zdolności wrodzone starej rasy, no chyba, ze odradza się jako hybryda.

Pakt z demonem
Ludzie to bardzo chciwe, jednak nie mogę nie pokusić się o stwierdzenie, że zdarzają się także nieśmiertelni, którzy chcą osiągnąć więcej robiąc jak najmniej. Taki istoty są w stanie zrobić wszystko i osiągać po najbardziej radykalne środki, aby jak najbardziej dogodzić sobie w życiu, są w stanie nawet zaprzedać duszę demonom, byle tylko osiągnąć swój cel. Kiedy dowolna istota ma jakieś życzenie może poprosić demona o pomoc w jego spełnieniu. Podpisuje z nim wtedy kontrakt, a na ciele obydwu wyryta zostaje pieczęć, która świadczy o jego zawarciu. Wtedy demon staje się posłusznym sługą swojego kontrahenta, aż do wygaśnięcia (spełnienia), bądź zerwania umowy. Jednakże wszystko ma swoja cenę, a demony nie są stworzeniami bezinteresownymi. W zależności od wielkości życzenia demon może zażyczyć sobie w zamian dowolną część ciała, zmysł bądź nawet duszę swojego kontrahenta. Ponieważ demonów nie da się oszukać, nawet kiedy ktoś bardzo się stara uciec przed konsekwencjami zawarcia kontraktu one i tak same go dopadają chociażby w postaci wypadku, który odbiera istocie to co odebrać miał demon.Jeżeli chodzi o zerwanie paktu to może ono nastąpić na kilka sposobów. Pakt zostaje unieważniony, kiedy jedna ze stron straci część ciała, na której wyryta została pieczęć świadcząca o jego zawarciu. Zostaje on przerwany także wtedy, kiedy kontrahent zawrze kontrakt z innym demonem na innych warunkach. Kontrakt może zostać przerwany także przez demona, kiedy ten dojdzie do wniosku, że ciągnięcie go dalej i usługiwanie jego kontrahentowi do niczego nie prowadzi. W ostatnim przypadku wraz z zerwaniem kontraktu demon zabiera to co człowiek zgodził się oddać za jego zawarcie.

Skojarzenie
Skojarzenie jest specyficzną więzią łączącą wampira z dowolną istotą dowolnej rasy i płci. Jest ona na tyle silna, że istoty skojarzone odczuwają nawzajem swoje emocje i uczucia, dzięki czemu wiedzą czy tej drugiej „połówce” nic nie grozi i czy ma się dobrze. Skojarzeniowy partner czuje się upoważniony do bycia żywicielem swojego wampira, co bardzo często wiąże się z zazdrością, kiedy wampir posila się gdzie indziej. Dzięki tej więzi ofiara zamiast bólu związanego z piciem krwi odczuwa przyjemność i satysfakcję.Do skojarzenia może dojść (aczkolwiek nie musi) kiedy wampir często pije krew tej samej istoty i jest z nią w pewnym sensie związany emocjonalnie, bądź ma z nią coś wspólnego (cechy charakteru, sposób działania zdolności etc.). Wampir w tym samym czasie może być skojarzony tylko z jedna istotą, ponieważ nawiązanie nowego skojarzenia spowoduje bolesne dla obu stron zerwanie poprzedniego. Skojarzenie zostaje automatycznie zerwane także w przypadku śmierci jednej ze stron i jest ono tak samo bolesne jak w przypadku poprzedniego sposobu jego zerwania. Istota czuje się jak gdyby ktoś wyrywał jej coś z piersi bądź odszczepiał kawałek duszy. Jeżeli wampir nie jest zadowolony ze swojego skojarzenia, bo np. nastąpiło przypadkowo może je powoli zniwelować poprzez odcięcie od siebie swojego partnera. W tym czasie nie należy spotykać się z nim a tym bardziej nie pić jego krwi, gdyż to spowoduje nic innego jak tylko utrwalenie się więzi. Czasami osoby, które skojarzyły się z wampirem mogą dostać pewnej obsesji na punkcie swojego partnera.Ta więź w głównym zamierzeniu ma służyć zmniejszeniu liczby ofiar wampirzych szarży i ograniczeniu ich do jednego stałego żywiciela. Jedynie wampiry, które chodzą po świecie już naprawdę wiele lat mogą nawiązać więcej skojarzeń, ale należy pamiętać by wszystkie strony tego specyficznego związku się akceptowały, bądź po prostu nie dowiedziały się o sobie.

Magiczne bronie
We wzorze karty postaci wyraźnie zostało napisane, że nie można posiadać broni magicznych. Tworząc ten wątek nie chce, broń Boże, przeczyć samej sobie, bo niemożna ich posiadać... ale na samym początku drogi po świecie nieśmiertelnych w Kolebce Upadłych Aniołów. Przepełnione Bożą łaską anielskie ostrza, jarzące się płomieniami miecze i stal, która przetnie dosłownie wszystko są tu dostępne, jednakże uprzednio trzeba je umiejętnie zdobyć. Jak? Jest to możliwe w czasie przeprowadzanych questów i eventów. To co zdobędzie postać pozostanie z nią już do końca. Wystarczy tylko odpowiednio się wykazać i od razu przydzielone zostaną pewne profity, oczywiście nadal trzymając się zdrowego rozsądku, z których każdy będzie zadowolony. User może poprosić administrację bądź MG o konkretną broń, ale może również otrzymać od nich coś, co w ich mniemaniu będzie pasować do danej postaci i bardzo jej się przyda w sesjach nie tylko z MG, ale również tych prowadzonych w głównej fabule.

Wzrokowe anomalie
Kiedy alkohol leje się strumieniami, bądź mózg przyćmiony jest działaniem silnych środków psychotropowych i odurzających widzi się naprawdę dziwne rzeczy. Czy kiedykolwiek ktoś zastanawiał się czemu tak się dzieje? Otóż cały sekret tkwi w tym, że owe substancje odblokowują pewien obszar mózgu odpowiedzialny za widzenie zjawisk nadnaturalnych. Oczywiście wraz z minięciem stanu upojenia owa umiejętność widzenia blokuje się tak samo szybko, jak się odblokowała... no chyba, że w czasie pijackiej zabawy ktoś dowie się zbyt wiele...

Fakty i mity o nieśmiertelnych

Woda świecona i krucyfiksy: Zarówno demony jak i wampiry powinny wystrzegać się przedmiotów wszelkiego pochodzenia religijnego. Woda święcona i to, co niegdyś zostało nią skropione, pochodzi z kościoła niezależnie, jakiego wyznania, kiedy zetknie się z ciałem jednego z przedstawicieli tych ras parzy jego skórę i mięśnie wywołując okropne poparzenia. Głupim pomysłem byłoby też włażenie do wiadra z wodą święconą, oblewanie się nią bądź wsadzanie w nią łap, bo poparzy niczym żrący kwas.

Wampiry, demony, i zmiennokształtni, jako istoty mające w swej krwi cząstkę krwi demona nie mają wstępu na poświęconą ziemię. Nie wejdą, więc do Kocioła ani na cmentarz, nie będą mogli stąpać po ziemiach świętych, miejscach objawień itp.

Woda święcona jest również wyratowaniem od niechcianej przemiany w wampira. Pijąc duże jej ilości śmiertelnik oczyszcza swój organizm wymiotując krwią i wodą z wypitej, np. przypadkiem, wampirze krwi tym samym powstrzymując cały proces.

Zapoczątkowanie przemiany w wampira: Co prawda krew wampirów daje dużą siłę i działa korzystnie na inne istoty, aczkolwiek ma właściwości uzależniające. Sprawia, że istoty, które skosztowały jej ciągnie do wampirów, aby pozyskać jej więcej. Stają się czymś w rodzaju wampirzych sług dostępnych na każde skinienie ich pana. Ciągłe spożywanie jej najczęściej kończy się przemiana w wampira po śmierci.

Srebro: Srebro nie należy do metali wielbionych przez wampiry i likantropy (zmiennokształtnych). Kontakt z tym pierwiastkiem osłabia wampiry, przez co łatwo je unieruchomić na przykład srebrnym łańcuchem (nie ma szans, by jakikolwiek wampir go przerwał), a zmiennokształtnym parzy ciało tak samo jak woda święcona. Rany zadane z broni z niego wykonanej nie goją się, dopóki rana nie zostanie dokładnie oczyszczona, i bardziej bolą. Są nawet w stanie zabić przedstawicieli tych ras, oczywiście, jeżeli ktoś umiejętnie posługuje się bronią i wie gdzie ma celować. Tak więc drogie wampirki wystrzegajcie się srebrnych krzyżyków nawet gdybyście mieli narazić się w ten sposób głęboko wierzącej i zaborczej babci, tym bardziej jeśli zostały one poświęcone... Wypalony na piersi krzyżyk chyba nie wygląda elegancko...

Zabijanie wampirów: Mimo że wampiry ciężko jest zabić i potrafią się regenerować nie są one wcale takie nieśmiertelne jak mogłoby się zdawać. Sposób na zabicie wampira jest bardzo prosty. Wystarczy przeszyć serce wampira bronią, najlepiej wykonaną ze srebra, bądź odciąć mu głowę. W obu przypadkach jego ciało należy potem spalić, aby nie mógł się odrodzić bądź zostać wskrzeszony przez jakiegoś stukniętego maga masochistę.

Ciekawostki:

Przemiana w wampira ma większe prawdopodobieństwo dopełnienia się sposobem pierwszym opisanym w dziale o przemianach, kiedy przemiany dokonuje wampir czystokrwisty. Jego niczym nieskażona krew jest o wiele potężniejsza i skuteczniejsza w tych sprawach aniżeli krew wampira przemienionego.

Długość rogów demona zależy od jego wieku. Im starszy demon tym bardziej pokaźne i dłuższe są jego rogi.

Hybryda nie może nikogo przemienić. Np. hybryda czarownika i wampira nie może przemienić osobnika innej rasy w wampira, ponieważ nie posiada czystej krwi danej rasy. Nie dotyczy to także demonów i aniołów, które przez swoje wymieszanie krwi nie mają wstępu do piekła i nieba, oraz zmiennokształtnych, których ugryzienia nie infekują.

Kiedy zmiennokształtny powraca z postaci zwierzęcej do postaci ludzkiej jest zupełnie nagi. Zwierzęta nie noszą ubrań i nie są one ukrywane nawet pod futrem. Najczęściej odzienie zmiennokształtnego, jeżeli nie zostanie uprzednio zdjęte, przy przemianie w istotę większą od człowieka rozrywa się na kawałki, pęka w szwach, aby nie krępować ruchów zwierzęcia, które, co jest oczywiste, ma zupełnie inną budowę.

Ludzie nieposiadający tzw. Wzroku nie widza świata istot nieśmiertelnych i ich magicznych atrybutów. Nawet, jeżeli zmiennokształtny biega śród nich z ogonem i uszkami na głowie oni postrzegają go, jako zwykłego śmiertelnika niczym niewyróżniającego się z tłumu.

Demony i wampiry jako istoty potępione nie mogą wypowiadać imienia Boga, Matki Boskiej itd.

Wampiry muszą wystrzegać się ognia. Kiedy tylko wejdą w kontakt z tym żywiołem spłoną jak cieniutki kawałek pergaminu.

Dorastanie nieśmiertelnych (jakiekolwiek zmiany związane z przybywającymi latami itp.) w przypadku istot, które nie zostały przemienione zatrzymuje się wraz z uzyskaniem dojrzałości fizycznej i psychicznej.

Nieśmiertelni mają specyficzną aurę, różniącą się od aury śmiertelnika, dzięki czemu inny nieśmiertelny może rozpoznać sobie podobnych. Aura różni się w zależności od rasy czy te posiadanej rangi tak, ze aura wróżki kwiatowej byłaby radosna i dość przyjemna, a aura wysokiej rangi demona mroczna i niepokojąca.

Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś nurtujące go pytania pisać do mnie na pw.
Powrót do góry Go down
https://niesmiertelni.forumpl.net
 
Forumowe ABC
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Nieśmiertelni ~ Kolebka Upadłych Aniołów ::   ::    K s i ę g a  w i e d z y-
Skocz do: