Nieśmiertelni ~ Kolebka Upadłych Aniołów
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Rangi

Go down 
AutorWiadomość
Nate
Nieumiarkowanie
Nate


Posts : 22
Join date : 10/04/2015

Rangi Empty
PisanieTemat: Rangi   Rangi EmptyPon Kwi 13, 2015 5:08 pm


    W a m p i r y

Czystokrwisty – Wampir czystej krwi pochodzący z wielopokoleniowych wampirzych rodów. Ich szlachetna krew sprawia, że są one znacznie silniejsze i mają wynikającą z hierarchii władzę nad wampirami niższych stopni. Swoje zdolności rozwijają ze znacznie większą łatwością niż inne istoty tej rasy. W odróżnieniu od wampirów niższych stopni potrafią się opanować przed atakami na ludzi i wytrzymać znacznie dłużej bez posilania się ludzką krwią, nawet w przypadku, kiedy są ranni, przez co potrzebują jej więcej. Jeden z czystokrwistych sprawuje władzę nad Londyńskim wampirzm rodem i jako przywódca oznaczony jest znakiem "α" przy opisie Rangi.

Łowca – Są to wampir, które nie wyobraża sobie życia bez polowania. Łowcy nie zadowalają się byle czym. Wyszukują sobie ofiary według swoich wysublimowanych preferencji i upodobań dotyczących nie tyle samej krwi, co i aparycji śmiertelnika. Nie chodzi tu jednak o posilanie się, ale o proces polowania, tropienia, dążenia do upragnionego celu i robienia wszystkiego, byle tylko utoczyć chociaż odrobinę krwi swojej starannie dobranej ofiary jej cudowną posokę traktując jak nagrodę za swój wysyłek. Niektórzy łowcy polując dla samej przyjemności polowania i zdarza się, że porzucają martwą ofiarę.

Smakosz – Smakosze, podobnie jak Łowcy, starannie dobierają swoje ofiary, jednakże ich jedynym kryterium pozostaje zapach i smak posoki. Nie ograniczają się tylko do ludzi, niektórzy na cel obierają sobie również nieśmiertelnych dążąc do zdobycia jak najsmaczniejszego pokarmu. W większości są to wampiry szlachetnie urodzone, które brzydzą się bestialskimi sposobami pozyskiwania pokarmu i pogardzają wampirami, dla których rodzaj krwi nie ma znaczenia.

Przeistoczony – Istota która stała się wampirem przechodząc przemianę po swojej śmierci. Mimo że posiadają wszystkie zdolności czystokrwistych wampirów trudniej jest się jej opanować w kontakcie z krwią a szczególnie w pierwszych miesiącach życia. Przeistoczeni są znacznie słabsi od czystokrwistych wampirów z racji swoich ludzkich ułomności. Większość z nich po przemianie traci wspomnienia związane ze swoim poprzednim życiem i musi przystosować się na nowo nie tyle do swojego zmienionego ciała, ale i świata, który zaczyna postrzegać pełnie inaczej.

"Weganin" – Wampir, który postanowił zrezygnować z zabijania i żywienia się krwią ludzką zastępując ja zwierzęcą, bądź też syntetyczną. Jeżeli jednak decydują się na spożywanie tylko zwierzęcej krwi ich zdolności są słabsze niż innych normalnie odżywiających się wampirów. Weganom znacznie trudniej jest się regenerować i większy ubytek na ich energii przynosi im użytkowanie swoich mocy, a co za tym idzie muszą posilać się częściej, by móc normalnie funkcjonować. Niektórzy Weganie uciekają się do bardzo drastycznych diet i głodówek nie chcąc narażać życia innych istot.

Nieokrzesany – Stworzenie, które w żaden sposób nie może powstrzymać się przed polowaniem i posilaniem się ludzką krwią. Są nieopanowanymi istotami, na które nawet drobne bodźce jak widok czy zapach działają jak płachta na byka, pobudzają i ujawniają ich zwierzęce instynkty. Są niczym nie opanowana maszyna do zabijania, która przestaje myśleć, kiedy tylko wpadnie w swój morderczy trans słuchając się jedynie instynktu. Pochodzenie ofiary, tak samo jak i głód nie mają dla nich znaczenia.


    D e m o n y

Piekielny Książe – Książęta są wysoko postawionymi demonami w hierarchii Piekła. Sprawują one władzę nad niższymi rangą demonami i piekielnymi armiami. Każde z nich przypisany ma swój własny krąg Piekielny i pilnuje znajdujących się w nim dusz. Są swego rodzaju Elitą, szlachetnie urodzonymi, wiekowymi demonami, które swoimi niecnymi czynami zasłużyli na tak wysokie miejsce w hierarchii. Podlegają jedynie Lucyferowi, jedynemu Demonowi zajmującemu stanowisko wyższe niż one.

Arcydemon – Potężne demony dumnie służące Lucyferowi i Książętom. Są to wiekowe demony, który w większości dorobiły się miana nieśmiertelnych, gdyż po każdej swej śmierci odradzają się w nowej postaci. Są jednymi z najsilniejszych i najpotężniejszych nieśmiertelnych w Piekle. Obdarzeni szacunkiem, wzbudzający lęk są jedynymi z najczęściej przywoływanych przez śmiertelników, których swymi podstępami i kuszącymi propozycjami z wielkim powodzeniem wcielają do piekielnych armii. Żywią się strachem ludzkim.

Sukkubus – Zwana też "demoniczną panną", demon płci żeńskiej uwodzący mężczyzn swoimi pięknymi wdziękami lub mocami. Posiada skrzydła oraz ogon. Kiedy tylko chce może przybrać ludzką postać co pozwala jej ukryć swoją prawdziwą tożsamość. Sukkubusy w czasie zbliżenia czerpią energię od swoich śmiertelnych kochanków niekiedy wysysają z nich również ich młodość i witalność. Dzięki swoim zdolnościom potrafią przybrać postać osoby kochanej bądź pożądanej przez uwodzonych śmiertelników, by łatwiej ich skusić i namówić do złego. Męska wersja: Inkkubus.

Niszczyciel – Demony, dla których chaos i pożoga są najwspanialszą formą zniszczenia. Czerpią siłę z ludzkiego cierpienia i bezsilności. Nakłaniają do samobójstw, zabójstw i podpaleń. Są głównymi prowokatorami bójek i napaści podjudzając swoje ofiary i zachęcając do złego. Patrzenie na ludzkie cierpienie i załamania przynosi im radość i satysfakcję. Pobudzają w człowieku jego najgorsze instynkty wykorzystując inne istoty jako swe narzędzi czynienia zła.

Nawrócony – Jest to demon, który wyrzeka się swej niszczycielskiej siły i władzy i pozostaje w pokoju z innymi stworzeniami. Stroni on od zabijania jednak ze względu na rasę czasem nieumyślnie krzywdzi, czego potem strasznie żałuje. Nawróceni żyją w przekonaniu, że kiedy będą postępować dobrze zostaną oczyszczeni ze zła i dane im będzie wstąpić w poczet anielskich zastępów nawet obejmując najniższe rangi. Często narzucają sobie pokuty czy też podejmują ascezę by w ten sposób zbliżyć się do świętości.

Pożeracz duszy – Demony tej rangi, tak samo jak wampirzy Łowcy, jako swój najistotniejszy cel obrali sobie wyszukiwanie jak najatrakcyjniejszych zdobyczy, z tym, że demony zamiast na krew patrzą na duszę. Im czystsza tym lepsza, a te brudne, splamione wieloma grzechami dla nich do niczego się nie nadają. Wyszukują swoje ofiary by następnie dobrać się do ich duszyczki i pożreć ją poprawiając w ten sposób swoje samopoczucie. Zdobywają je na najróżniejsze sposoby zaczynając od niewinnych i drobnych kontraktów ze śmiertelnymi a kończąc na oszustwach i zabijaniu.

Grzech Główny – Są to demony przeistoczone, które podczas „ziemskiej wędrówki” charakteryzowały się jedną z cech, które są wymienione w Siedmiu Grzechach Głównych. Demony te w Piekle są swoistą Gwardią Lucyfera, która jakoby ma za zadanie chronić władcę Piekła. W rzeczywistości nie różnią się niemal niczym od swoich pobratymców. Stają się silniejsi, jeżeli w pobliżu znajduje się istota o uosabiająca ich grzech. Grzechy Główne bardzo często nie pamiętają swojego poprzedniego życia lub momentu przemiany i w ich umysłach zostaje zakodowane tylko to, kim się stali.

    *Pycha
    *Chciwość
    *Nieczystość
    *Zazdrość
    *Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu
    *Gniew
    *Lenistwo



    H y b r y d y

Rangi hybryd zależą od tego z połączenia, których ras powstały. W polu „ranga” trzeba wpisać połączenie dwóch lub więcej ras, od których hybryda się wywodzi.


    L u d z i e

Wtajemniczeni:

    Obojętny – Ludzie, którym zupełnie nie przeszkadza istnienie drugiego świata. Żyją oni w pokoju z innymi rasami.

    Potępiający – Osoby te nienawidzą innych ras i są zwolennikami wszystkich akcji mających na celu pozbycie się ich z otoczenia.

    Łowca – Ludzie, których głównym celem jest wyplewienie innych ras ze społeczeństwa. Bez skrupułów dręczą, torturują i zabijają przedstawicieli innych raz gdyż uważają, że to, co czynią jest słuszne. Większość z nich szkoli się na Łowców od dziecka, gdyż pochodzą z wielopokoleniowych rodów zajmujących się wyniszczającymi podziemnych praktykami. Część z nich posiada technologię, która pozwala im na blokowanie magii istot nieśmiertelnych.

    Zauroczony - Wtajemniczony, który nie tylko akceptuje świat magiczny, a który za możliwość wstąpienia do niego dałby się pokroić żywcem. Czy też sprzedałby dusze diabłu. Człowiek taki wprawdzie nie stroni od innych ludzi, jednak o wiele chętniej przebywa w kręgu stworzeń magicznych, przez długie godziny mogąc upajać się tym światem, który dla niego samego wydaje się idealny, nie ważne ile wad miałby w sobie. Takie zauroczenie jednak stanowczo zbyt często kończy się dla biednego śmiertelnika źle. Zdarza się, że ludzie ci, podatni na wszelakie kłamstwa i obietnice możliwości stania się istotą magiczną, pozwalają sobą zawładnąć, ślepo podążając za istotą, która tego dokona i zapominając o ludzkim świecie, rodzinie i przyjaciołach.

    Szalony - Jest to osoba, która spotkała się ze światem nieśmiertelnych w dosyć nieprzyjemnych warunkach. Osoba ta przeżyła nieciekawe rzeczy i może mieć nawet z tego powodu traumę lub problemy z psychiką. Wtajemniczony Szalony nie tyle, że nienawidzi tych istot, a po prostu jest w szoku i widzi ich większość jako istoty przesiąknięte złem, które będą udawać miłych, żeby zrobić im krzywdę i odejść, dlatego też często uciekają lub unikają takich spotkań. W przeciwnym wypadku mogą zwariować lub paść z przerażenia na ziemię, z powodu emocji lub dostać ataku psychopatycznego i rzucić się, chcąc takowego ogłuszyć/zabić, bo nie panują wtedy nad emocjami. Na ich dobicie, często przez te emocje, ich "Wzrok" się uruchamia, choć są wyjątki od tej reguły.

Mutant - Jest to grupa śmiertelników którzy w nie do końca znany sposób otrzymali gen istot nadnaturalnych. Nie są oni nieśmiertelni, jednak nie starzeją się tak, jak inni śmiertelnicy, dłużej pozostają w wieku produkcyjnym. Powstają oni na skutek mutacji jednego z ludzkich genów, która następuje najczęściej u osób, w których rodzinach niegdyś żyła istota nieśmiertelna. Posiadają oni jedną moc.

Niewtajemniczony – Ludzie żyjący w nieświadomości, niemający pojęcia o istnieniu nieśmiertelnych, których znają jedynie z bajek i legend. Większość nienawturalnych rzeczy jakie widzą usnają za anomalie czy też przewidzenia zawsze znajdując wytłumaczenie na ich istnienie. Niektórzy popadają w obłęd, kiedy w ich otoczeniu zaczyna dziać się zbyt wiele dziwnych rzeczy nie znając powodu ich pojawiania się.

Verbum Novum - Śmiertelni należący do organizacji Najświętszego Kościoła Watykańskiego: Verbum Novum. Są to ludzie wiary, niekiedy posiadający jedną nadnaturalną zdolność, którzy złączyli się w walce przeciwko światu nieśmiertelnych. Od łowców wyróżnia ich fakt, że działają w imię kościoła i posiadają broń, o jakiej zwykły łowca mógłby tylko pomarzyć. (W karcie w polu ranga należy dopisać również rangę posiadaną w organizacji i to ona zostanie wpisana.)

Nefilim – Rasa stworzona przez anioła Razjela, który zmieszał swoją krew z krwią człowieka tworząc rasę zwaną Nefilim. Są to ludzie obdarzeni anielskimi zdolnościami, niezwykle szybcy i silni gotowi stawić czoła siłom zła. Niczym Łowcy walczą przeciwko podziemnemu światu posługując się anielską ronią wykutą z najczystrzych stopów metali w które tchnięto Boską moc. Posiadają oni zdolność tworzenia runór wzmacniających i leczących ich ciało, by wesprzeć ich w walce.

    Z m i e n n o k s z t a ł t n i

Alfa - Jest to zmiennokształtny sprawujacy włądzę nad wszystkimi przedstawicielami swojej rasy w danym regionie. Ma niesamowity posłuch wśród innych zmiennych, dzięki czemu żaden z nich nie może mu się sprzeciwić. Prawdziwy Alfa wśród Londyńskich watah jest tylko jeden, istnieją jednak odłamy, maleńkie stadka posiadające swoje Alfy, jednak nadal pozostają one poddane temu głównemu, niezależnie od jego woli. Główny przydówca oznaczony jest znakiem "α" przy opisie Rangi.

Bestia - Zmiennokształtny który zatracił się w swych zwierzęcych instynktach i utracił resztki człowieczeństwa, które mu pozostały. Przez większosć czsu przebywa pod postacią zwierzęcia, a nawet jeśli przyjmuje postać ludzką ciężko jest mu ją utrzymać. Przemiana w człowieka stała sie dla niego trudnejsza od przyjęcia zwierzęcej formy, mimo że tak na prawdę ta ludzka postać jest jego prawdziwą. Bestie starają się unikać inych istot. Wolą pozostawać blisko natury, z dala od ulicznego zgiełku i ruchu.

Indywidualista – Osobnik chodzący własnymi ścieżkami, najczęściej nomad nieprzynależący do żadnego stada. Ci zmiennokształtwi cenią sobie swoją niezależność starając się uciec spod panowania Alfy, stać się od niego niezależnym. Większość z nich mieszka samotnie i stara się unikać kontaktu z innymi przedstawicielami swojej rasy do nietkórych będąc wręcz wrogo nastawionym. Działają jedynie na własną rękę nie oczekując pomocy od innych.

Przeistoczony - Zmiennokształtny, który stał się tym kim jest przechodząc przemianę spowodowaną przez ugryzienie bądź zadrapanie przez innego osobnika tego gatunku. Świerzy przemienieni są nieco nieokrzesani, mają problemy z kontrolowaniem swoich przemian i instynktów. O wiele bardziej muszą się pilnować, by nie zdradzić tego kim aś, aniżeli inni przestawiciele tej rasy. Przeistoczeni zawsze poddani są swemu stwórcy traktując go jak swego Pana.

Wilkołak - Dość specyficzny zmiennokształtny, który potrafi przyjmować postać wilka, w którego budowie ciała można doszukać się cech anatomii ludzkiej. Stworzenie znane z legend, którego potworna siła ujawnia się w czasie pełni Księżyca, nie oznacza to jednak, że nie są w stanie zmieniać się i bez niej. Wilkołaki od reszty zmiennokształtnych odróżnia to, że w swej zwierzęcej formie bliżej im do istoty humanoidalnej niż zwierzęcia.

Domowe zwierzątko - jest to rodzaj zmiennokształtnego, który prawie na stałe przyjmuje swoją zwierzęcą formę… Na rzecz życia w mieście. Chociaż to miasto nie jest wcale takie do końca przesądzone. Ważniejsze jest raczej by znalazła się rodzina, która przygarnęłabym takiego bezdomnego zwierzaczka pod swój dach i właściwie się nim zajęła. Otrzymując w zamian trochę ciepła, miękkiego futerka do głaskania i typowo psiej wdzięczności.

Antropomorf - Jest to dość nietypowa odmiana zmiennokształtnego, ponieważ istoty tej rangi nie zmieniają się w zwierze a ich prawdziwa postać nie jest postacią ludzką. Istoty te posiadają ciało będące krzyżówką ciała zwierzęcego i humanoidalnego, które jest ich jedyną formą. Wszyscy niewtajemniczeni widzą antropomorfy, jako zwykłych ludzi, ponieważ specjalny czar chroni ich specyficzne postacie. Ponieważ anatomia ich ciał jest taka sama jak anatomia ciała ludzkiego są oni zmuszeni do ukrywania ich pod ubraniem.

    A n i o ł y

Archanioł - Jest ich siedmiu. Archaniołowie stoją obok Tronu Boga jako najwyżsi rangą. Jako najważniejsi pośrednici pomagają ludziom w kontakcie z Bogiem zanosząc do niego ich prośby. Są najpotęniejszymi instotami nieba dzierżącymi w swoich dłoniach niesamowitą moc. Podejmują stałą walkę z Synami Ciemności zwalczając ich wpływ na ludzkie postanowienia. Na Ziemi są jednymi z najbardziej szanowanych i poważanych przez istoty wszystkich ras przez wzgląd na ich majestat i potęgę.

Serafin - Anioł o trzech parach gorejących skrzydeł, zajmujący jedne z najwyższych miejsce w anieslkiej hierarchi. Serafini pełnią służbę przed Tronem Boga w liczbie dziewięciu churów. Każdy z Serafinów ma swoje zastępy aniołów. Są jedymi z najpotężniejszych wśród niebiańskich zastępów, "istotami z czystego światła i myśli". Niektórzy z serafinów przypisywani są do grupy Archaniołów, mimo że znajdują się o sześć porządków niżej. Niekiedy ukazują się śmiertelnikom w swej prawdziwej postaci, pozwalają zapamiętywać sny.

Cherubin - Stoją tuż obok Serafinów w niebiańskiej hierarchi. Strzega oni wiedzy i mądrości Boga. Są duchami Haemonii, opiekunami stałych gwiazd. W swych rękach trzymają zapisy ludzkich dobrych uczynków, które skrupulatnie zapisują w Księdze Życia. Zamieszkują wschodnią część Rajskiego Ogrodu i strzega drogi do drzewa życia. Przynoszą radość i szczęście. W swej prawdziwej postaci przypominają ludzi o dwóch strzydłach i promienieją brylantowo złotym światłem.

Dominios - Służą Serafinom i Cherubinom w utrzymaniu porządku. Są strażnikami anielskich obowiązków i regulują obowiązki w niższych sferach anielskich. Są aniołami mądrości manifestującymi Wielkość Mocy Boga. Można ich prosić o poskromienie własnych zachcianek i pragnień. Ich rezydencją jest siódme niebo, gdzie przebywają listy Świętego Imienia.

Upadły – Anioł, któremu odebrano skrzydła za jego przewinienia i skazano na wygnanie i zesłanie na ziemie, aby odpokutował za swoje winy i przewinienia. Upadłym niedaleko jest do pozostania demonem. W ramach kary utracili oni całą anielską moc i skrzydła. Nie posiadają naturalnych dla Aniołów zdolności. Jako istoty nieśmiertelne mogą obrać dwie drogi postępowania: albo naprawią swe czyny, by ponownie wrócić w poczet Boskich zastępów, albo stoczą się na dno, tym samym stając się jednym z demonów, uobobieniem grzechów i wszelkiego zła.

Virtuos - Virtuos są aniołami przeistoczonymi, będącymi uosobieniem cnót. Są to ludzie, którzy po śmierci zostali wcieleni w poczet anielskich zastępów stając się aniołem cnoty, którą uosabiali za życia. Pilnują oni pożądku na Ziemi, w swoim naturalnym środowisku dbając o równowagę w naturze i pomagając w świecie materialnym. Nadają błogosławieństwa zazwyczaj w formie cudów. Obdarzają wdziękiem i męstwem, przez co połączone są z bohaterami i nieustanną odwagą. Tak jak w przypadku demonów ich moce stają się silniejsze, kiedy w pobliżu mają śmiertelnika uosabiającego przedstawianą przez nich cnotę.

    *Wiara
    *Nadzieja
    *Miłość
    *Roztropność
    *Sprawiedliwość
    *Umiarkowanie
    *Męstwo

Splugawiony - To "zaszczytne" miano dostają anioły których czyste dusze słabną pod naporem wszechobecnego zła, dają się powoli nieść ku złu i upadkowi, nie mogąc temu ni jak zaradzić... Upadają na duchu, ich emocje i żądze same w sobie stają się nieczyste, nieetyczne, powoli zaś anioły zmieniają się w istoty żądne zła... Można rzec że "splugawieni" kursują na cienkiej linii pomiędzy anielską świętością, a mrocznym upadkiem. Wyznacznikiem stopnia "splugawienia" jest kolor piór. Im robią się ciemniejsze, tym bliżej tym istotom do upadku. Bialoskrzydli dopiero zaczynają swoją wędrówkę, szaroskrzydli nadal walczą, ci, których skrzydła osiągnęły czerń są już bliscy upadku, acz ich dusza nadal walczy ze wszystkich sił, by pozostać... Dobra. Gdy splugawiony osiągnie apogeum, traci skrzydła i jest świadkiem swego upadku... Często co bardziej "aroganckie" anioły starają się omijać i unikać takich osobników, by nie "zarazić się" splugawieniem.

    C z a r o w n i c y

Szaman - Czarownik specjalizujący się w sztukach medycznych i kontaktach ze światem duchów. Dzięki swym zaklęcią potrafią przyzywać dusze zza grobu, rozmawiać z nimi, a nawet sprawić, by stały się na krótką chwilę materialne. Niektórzy szamani wykorzystują swe zdolności do przywoływania dusz potężnych demonów licząc, że przyzwany duch będzie im poddany tak samo jak dusze ludzkie czy zwierzęce.
* Zdolność wrodzona: Widzenie, rozmowa z duchami - Magowie mogą rozmawiać ze zjawami i je przyzywać, ale nie mogą ich kontrolować, zjawy nie staja się im posłuszne w momencie przyzwania.

Medium - Inaczej nazywane wróżkami, aczkolwiek nie są to istoty ani trochę podobne do znanych nam z bajek skrzydlatych wróżek. Są to czarownice, które posiadły umiejętność przepowiadania przyszłości i łączności ze światem spirytystycznym. Wiele z nich zarabia na ulacach jako wróżbitki, jednakże równie wiele osób podszywa się pod nie próbując wyuczyć się ich zdolności. Sztuki wróżbiarskie nie mają przed nimi tajemnic.
* Zdolność wrodzona: Czytanie przyszłości ze szklanych kul - Medium odczytują jedynie drobne fragmenty wydarzeń, które będą miały miejsce w najbliższej przyszłości. Nie widzą wszystkiego i nie są nieomylne, a ich wizje mogą się zmieniać jak i zostać zmienione przez tego, kogo one dotyczą.

Czarodziejka - Mylona często z małymi kwiatowymi wróżkami, ze względu na znajdujące się u ramion niektórych przedstawicieli tej grupy skrzydła. Są to czarownice specjalizujące się w wyrabianiu eliksirów i drobnych zaklęć mającym wpływ jedynie na wydarzenia z życia codziennego i zdrowie.

Alchemik - Każdy mag, który zgłębia tajniki alchemii prędzej czy później zyskuje miano alchemika. Wyrabianie eliksirów, przedziwnych mikstur i przedmiotów nieznanych innym rasom jest jedną z ich podstawowych umiejętności.
* Zdolność wrodzona: Ważenie eliksirów - Magowie mogą wytwarzać jedynie proste eliksiry, których skutki widać nie dłużej niż 10 postów.

Mag - Posiada on niesamowite zdolności magiczne. W posługiwania się swoimi mocami nie mają sobie równych. Proste zaklęcia wychodzą im o wiele lepiej niż innym przedstawicielom rasy czarowników, dzięki czemu zyskali największy szacunek jako przedstawiciele tej grupy.

Metamorfomag - Ci, którzy myśleli, że zmiana postaci na zwierzęcą to przywilej jedynie zmiennokształtnych byli w błędzie. Metamorfomag do pewnego momentu życia jest w stanie zmieniać się w dowolne zwierze, lecz z biegiem czasu postać jaką przybiera stabilizuje się i zmienia się w zwierze dopasowane do jego cech charakteru. W przeciwieństwie do zmiennokształtnych ich przemiany trwają dość krótko i są męczące.
* Zdolność wrodzona: Zmiana w zwierze - Mag może przyjąć postać dowolnego zwierzęcia na okres 10 postów, potem przez 4 odpoczywa.

Bibliomistrz - przez wiele lat wykształciły się różne kasty czarodziei, mniej znaną i poważaną grupą są bibliomistrzoiwie. Ich głównym atutem są stosy ksiąg z różnymi czarami, trudno jednak w nich o zaklęcia typowo ofensywne. Większość ksiąg ma w sobie zaklęcia bardzo przypominające te zazwyczaj używane przez magów do codziennego użytku. Jednak istnieją nieliczne księgi i ich kopie które potrafią dawać swojemu właścicielowi specjalne zdolności. Jednak ich liczba sprawiła że są one niezwykle cenne. Na koniec warto dodać ciekawostkę, że nie każdy czarodziej potrafi takie księgi czytać. Nie jest to umiejętność nabyta lecz wrodzona. O dziwo ci którzy potrafią przeczytać te księgi nie potrafią używać zwykłych zaklęć.
* [kosztem zdolności: Zaklęcia] Zdolność wrodzona: Czytanie ksiąg - zdolność można używać tylko gdy ma się ze sobą odpowiednią księgę. Nie może to być zwykły zeszyt czy książka z biblioteki. Dodatkowo aby otworzyć księgę trzeba przejechać palcem po odpowiednich zdobieniach na zewnętrznej stronie księgi. Im bardziej skomplikowany wzór tym silniejsze zaklęcia. Po otworzeniu znów należy narysować odpowiedni wzór na pierwszej stronie by księga sama otworzyła się na odpowiedniej stronie (przewracanie kartek samodzielnie sprawia, że widzi się puste strony). Ostatnim krokiem jest odczytanie zaklęcia na głos i wykonanie odpowiednich gestów.
Moce zwykłej księgi potrafią wzmacniać przedmioty (niebojowe, zazwyczaj biżuteria i ubrania), upiększać wygląd (przedmioty), tworzyć sekwencje zaklęć (np. posprzątaj, ugotuj, wywietrz i nakryj do stołu).
Moce specjalnej księgi (specjalna księga i jej używanie kosztem jednej mocy) jedna wybrana moc, lecz nigdy zaklęcia z tej księgi nie mogą być zaklęciami ofensywnymi.

    R a s y d o d a t k o w e


Rangi ras dodatkowych wraz z opisem gracze wymyślają samodzielnie.


    Zdolności wrodzone konkretnych rang oznaczone "*" nie są dodatkiem. Zdolności te można wziąć w zamian za jedna z przypisanych dla całej rasy zdolności wrodzonych. Zdolność, którą chce się zamienić można wybrać samemu wedle uznania. Jeżeli ktoś nie chce posiadać zdolności przypisanych rangom po prostu nie wpisuje ich w karcie.


Userzy mogą zgłaszać własne propozycje rang, które należy wraz z opisem wysłać do administracji.

Rangi autorskie, które właściciele chcą zachować tylko dla siebie oznaczone będą "©" tuż przy nazwie rangi.
Powrót do góry Go down
https://niesmiertelni.forumpl.net
 
Rangi
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Nieśmiertelni ~ Kolebka Upadłych Aniołów ::   ::    K s i ę g a  w i e d z y-
Skocz do: